Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på nogle af de spørgsmål, vi ofte får på wowshop.dk.

Hvad koster levering?

Ved købe over 300 Dkk ,forsendelse er gratis.vi bruger PostNords/ GLS for vores forsendelser. 

Fragtprisen for varer på wowshop.dk  afhænger af varens størrelse og vægt.

Hvor kan jeg se, hvor langt min pakke er nået?

Hvis du har modtaget en e-mail med et link til PostNords/ GLS track and trace, kan du enten klikke på linket og du vil så blive sendt over på PostNords/ GLS track and trace-side og her kan du se, hvor langt din pakke er nået .

Jeg har ikke modtaget alle de bestilte varer?

Din bestilling kan godt være delt op og blive leveret i flere pakker, ligesom varerne kan blive sendt fra forskellige lagre. Du kan se på den faktura, der er vedhæftet din ordrebekræftelse hvilke varer, der skal være i pakken du har modtaget.

Jeg har en rabatkode, men hvor skal den indtastes?

Allerede i første trin af din bestilling (i indkøbskurven) er der en linje tekst lige nedenunder de varer, du har lagt i kurven, hvor der står “Har du en rabatkode? Klik her” – det er her du skal klikke for at indtaste en rabatkode/kampagnekode/voucherkode.

Jeg har købt en vare, der er i stykker - hvad skal jeg gøre?

Hvis du har en vare, der er gået i stykker eller er holdt op med at virke, henviser vi dig til at benytte vores returformular. For at logge ind på returformularen, skal du bruge ordrenummer og den e-mailadresse du benyttede, da du bestilte varen. Begge oplysninger kan du finde på din faktura for købet, som blev fremsendt til dig på e-mail, da varen blev afsendt fra vores lager.

Er det muligt at bestille varer via telefon eller mail?

Det er desværre ikke muligt at bestille varer via telefon eller mail. For at benytte dig af tilbudene på wowshop.dk, skal du bestille dem ved at gennemføre en bestilling på wowshop.dk.

Kontakt os på email




Ved at bruge denne form acceptere du vores privatlivspolitik.